Nejnovější model dětské čtyřkolky na českém trhu za zaváděcí cenu.

Nejnovější model dětské čtyřkolky na českém trhu za zaváděcí cenu.

Dovoluju si Vám představit nejnovější model dětské čtyřkolky na českém trhu, který můžete zakoupit právě a pouze na mém e-shopu www.markstore.cz

NÁVRH, REALIZACE, DOVOZ

Při dlouhých večerech navrhuji nové čtyřkolky, kdy tyto návrhy posílám  kolegům do Čínské lidové republiky, kteří úkolují místní firmy, které moje myšlenky a nápady realizují. Následně začíná obrovský běh, při kterém zpracovávají moje návrhy, vyrábějí komponenty a pomocí výroby v manufakturách skládají moje vysněné čtyřkolky, které následně vyfotí, popřípadě natočí na videozáznam, který mi zašlou a já na základě toho odsouhlasím další krok a to je následná příprava strojů k přepravě. 

Stroje opět rozloží tak, aby jejich náklady na transport byly co nejmenší. Pro balení strojů využívají svařované ocelové konstrukce, ve kterých jsou stroje pevně přichycené tak, aby při jejich převozu nedošlo k jejich poškození. Tyto konstrukce se stroji jsou následně zabaleny do lepeného kartonu, který zamezí ukládání prachových částic na naše stroje a také zabrání jejich odření neboli poškození.

Jakmile jsou moje stroje bezpečně zabaleny, tak přichází další krok a to je nakládání do velkého lodního kontejneru. Po naložení kontejneru přichází nejtěžší logistická část a to je samotný dovoz kontejner z přístavu Čínské lidové republiky do evropských přístavů, kde již netrpělivě čekají evropští dopravci, kteří si můj kontejner převezmou a pomocí kombinované přepravy (železniční a silniční doprava) mi tento kontejner dovezou přímo do našeho velkého skladu, kde si zboží vyložíme.

PŘÍJEM STROJŮ, SESTAVOVÁNÍ, SEŘIZOVÁNÍ

Po vyložení následuje můj největší úkol a to je dodání potřebné kvality těmto strojům. Na těchto strojích provádím kompletní výměnu spojovacího materiálu, který je dodáván s maticemi bez zajištění. Tyto matice vyměňuji za matice se zajištěním (teflon), které se vlivem vibrací nepovolí a spoj zůstane pohromadě. Dále povoluji veškeré stěžejní spoje jako jsou šrouby zadní nápravy, převlečné matice zadní osy nápravy, upevňovací šrouby brzdových třmenů. Na závity těchto spojů aplikuji lepidlo na závity, které tyto spoje zalepí a opět je utáhnu pomocí rázových utahováků. 

Dále seřizuji napnutí řetězu, který je z výroby buď volný nebo zase přepnutý. Seřizuji také sbíhavost, rozbíhavost a odklony přední nápravy, které jsou běžně neseřízené. Po seřízení opět tyto seřizovací spoje utahuji rázovými utahováky. Běžně také seřizuji karburátor motoru, který má buď chudou nebo bohatou směs.

PREZENTACE, PRODEJ, PÉČE O ZÁKAZNÍKA

Po sestavení, seřízení a odzkoušení přichází prodej samotného stroje. Snažím se našim zákazníkům poskytnout největší komfort při výběru našich strojů. Při výběru stroje dokážu vždy nejlépe poradit a konkrétně doporučit daný stroj, který je vhodný pro konkrétního jezdce. Mezi největší benefity mých zákazníků patří doprava, seřízení, odzkoušení a trochu paliva v nádrži zdarma.

Jakmile se něco zákazníkovi poškodí na čtyřkolce, tak není problém při rychlém posouzení zaslat náhradní díl, který si může zákazník vyměnit sám přímo na čtyřkolce. Předcházím tím převozu do našeho servisu a nákladům s tím spojeným.